Efficiënte klantenservice met Salesforce Service Cloud

U wilt de best mogelijk service leveren aan uw klanten en relaties? Dan is het essentieel om een goed overzicht te hebben van de communicatie via alle mogelijke kanalen. Of het nu chatbots, telefoon of e-mail is: Service Cloud van Salesforce integreert alles in één systeem. Uw persoonlijke Outbirds consultant richt het systeem samen met u in.

Salesforce Service Cloud

Uw relaties lopen met u weg!

Wat is Salesforce Service Cloud?

Met Salesforce Service Cloud heeft u overzicht over uw klantcontacten, met als resultaat een hogere klanttevredenheid. Een intelligent ticketsysteem zorgt dat vragen snel bij de juiste persoon komen, waardoor klanten snel geholpen zijn. Of ze helpen zichzelf, met de self-service kennisbank.

Callcenter en service in één

Door de geïntegreerde callcentersoftware in Salesforce Service Cloud is het werk van servicemedewerkers nog efficiënter uit te voeren. Zo weet u al wie belt, voordat de naam van de beller is uitgesproken. Uw Outbirds consultant helpt u de uitgebreide functionaliteiten perfect af te stemmen op uw serviceorganisatie.

Optimale field service

Met de toevoeging van Salesforce Field Service, profiteren ook de mensen in het veld van Salesforce Service Cloud. Ze hebben alle nodig informatie direct en overal beschikbaar en kunnen hun werkzaamheden snel terugkoppelen. Prioriteiten instellen, collega’s informeren of de route naar een volgende klant: Salesforce Field Service helpt uw buitendienst op weg.

Meer weten over Salesforce Service Cloud?

Salesforce volgens Outbirds

Met Outbirds consultants haalt u specialisten in huis die voelen als collega’s. We pakken uw uitdagingen samen aan, of het nu om implementaties, beheer of projectmanagement gaat. Wij leiden de weg en nemen u mee.

  • Agile werkwijze

  • Autonome professionals

  • Altijd één aanspreekpunt

  • Kennis van uw markt

  • Specialisten die voelen als collega’s

  • Sterke visie op digitalisering

Waarmee mogen we u helpen?